Technische dienst

Een team van ongeveer 120 arbeiders onderhoudt onze woningen. Als er iets kapot is in onze gebouwen, dan repareren onze technici dat. Heb je een technisch probleem, dan moet je ons zelf contacteren, anders weten we natuurlijk niet dat er een probleem is. Dat kan:

  • Via deze website. Dat is de snelste manier en bovendien gratis. Na jouw e-mail bellen wij naar jou om een afspraak te maken.
  • Door te bellen naar 03 213 47 00.

Bellen of mailen, je komt altijd terecht in ons callcenter.  Bij nuttige tips leggen we uit hoe onze technische dienst werkt. Achteraf krijg je een factuur om te betalen, tenzij Woonhaven de kosten moet betalen. Moet je, als er iets kapot is, naar Woonhaven bellen om het te laten repareren? Nee, dat is niet verplicht, je mag ook een ander bedrijf zoeken. Al weten we wel dat wij sneller kunnen langskomen en vaak goedkoper zijn. Het belangrijkste is dat het technisch probleem opgelost geraakt.

’s Avonds en tijdens de weekends hebben we een wachtdienst. Zijn er dringende problemen, dan komen zij dit oplossen. In de winterperiode werken er meer mensen op de wachtdienst  Zo kunnen we eventuele verwarmingsproblemen snel oplossen. Dringende problemen tijdens het weekend moet je telefonisch melden, daarvoor kan je niet mailen.

Andere technische diensten

De technische dienst die de herstellingen bij jouw thuis doet, is de grootste technische dienst met ongeveer 60 medewerkers. Maar er zijn nog andere technische diensten:

  • Poetsers. Voor onze gebouwen proper te houden, werken we veel samen met externe firma’s zoals Manus. Maar we hebben ook nog 35 eigen poetsers in dienst. Zij poetsen de gangen, inkomhallen en traphallen. Let op! In sommige gebouwen poetsen de bewoners zelf.
  • Magazijn. We hebben een groot eigen magazijn. Daardoor kunnen we snel iets repareren, want veel materiaal hebben we op stock.

Ook bij de dienst woningbeheer vind je technische teams.